müügitingimused

müügitingimused

Coolerin OÜ müügitingimused

Kehtivad alates 01.10.2020

 

www.coolerin.ee omanik on Coolerin OÜ

 

1. Müügitingimuste kehtivus Ostjale

1.1 Müügitingimused kehtivad coolerin.ee (edaspidi ka veebipood) veebipoest ostes nii füüsilisele  isikule kui ka eraisikust ostjale.

1.2 Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtiv võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ja teised õigusaktid.

1.3 Veebipood jätab endale õiguse teha müügitingimustes muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel coolerin.ee

2. Hinnainfo

2.1 Teave kauba hinna kohta on veebipoes coolerin.ee iga toote kõrval.

2.2 Kõik veebipoes toodud hinnad sisaldavad käibemaksu 22%.

2.3 Ostuhinnale lisandub transpordi- ja vajadusel paigalduse hind vastavalt kokku lepitud tarneviisile.

2.5 Veebipood jätab endale õiguse teha müügihindades muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel coolerin.ee.

3. Tarneinfo

3.1 Coolerin.ee veebilehel olevate toodete täpne tarneaeg lepitakse kliendiga eraldi kokku.

3.2 Euroopa kesklaos olevate toodete tarnimine toimub nädala jooksul. Eritoodete puhul, mida kesklaos ei ole, võib tarneaeg olla pikem.

4. Tellimuse vormistamine

4.1 Ostjal on võimalik valida kahe tellimuse vormistamise viisi vahel.

4.2. Nõustamisele järgnev tellimus, kasutades veeblehel toodud telefoninumbrit või e-maili aadressi.

4.3 Tellimus otse läbi veebilehelt coolerin.ee. Täitke andmete ja tellimuse kinnituse leheküljel olevad väljad tähelepanelikult, sest esitatud informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub Teie ostetud toodete kiire ja tõrgeteta kohaletoimetamine ning hilisem vaidluste ja pretensioonide lahendamine.

4.4 Veebipoes sooritatud tellimusi täidetakse tööpäevadel (E−R) kell  9.00−17.00.

 

5. Müügilepingu jõustumine

5.1 Kauba müügilepinguga kohustub veebipood andma Tarbijale üle olemasoleva, valmistatava või Veebipoe poolt tulevikus omandatava Kauba ning tegema võimalikuks omandi ülemineku Tarbijale. Tarbija kohustub veebipoele tasuma Kauba eest esitatud arvel näidatud summa ja võtma Kauba vastu.

5.2 Tellimused, mille eest ei ole tasutud, annulleeritakse 24h möödudes alates tellimuse vormistamisest.

5.3 Müügileping jõustub pärast Tarbija tehtud makse laekumist veebipoe pangakontole.

6. Kohaletoimetamine

6.1 Pärast müügilepingu jõustumist komplekteerib veebipood tellimuse ning annab selle kohaletoimetamiseks ettevõtte logistikapartneritele. Laos olev kaup tuuakse kohale vastavalt valitud transporditeenusele hiljemalt nädala jooksul.

6.2 Kokku lepitud kohaletoimetamise tähtajad kehtivad veebipoele tellimuse summa laekumise hetkest.

6.3 Viivitusteta kohaletoimetamiseks tuleb olla hoolas ning tellimuse vormistamisel esitada tõele vastavad ja kehtivad andmed.

6.4 Veebipood ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud õigel ajal, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida veebipood ei saanud mõjutada ega ette näha.

7. Vääramatu jõud

7.1 Veebipood ei vastuta Tellijale tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida veebipood ei saanud mõjutada või ette näha.

8. Isikuandmete töötlemine

8.1 Tarbija annab veebipoes andmeid sisestades vastava kinnitusega õiguse koguda ja töödelda isikuandmeid: nimi, kontakttelefon, paki kättetoimetamise ja/või kodune aadress, e-postiaadress) ning edastada logistikapartnerile isikuandmeid kauba kohaletoimetamiseks.

8.2 Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi, sisestades veebilehel e-kirja aadressi. Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

8.3 Tarbijal on igal ajal õigus keelata oma isikuandmete kogumine ning kasutamine, välja arvatud juhul, kui see on vajalik lepingust tuleneva nõude sissenõudmiseks või kauba kohaletoimetamiseks.

8.4 Krüpteeritud andmeside pankadega ostude eest tasumisel tagab Tarbija personaalsete pangatunnuste turvalisuse ja neile puudub ka veebipoel ligipääs.

 

 

 

9. Toote garantiiaeg ja pretensioonide esitamise kord

9.1 Toote garantiiaeg on Tootja poolt määratud aeg, mil tootja võtab vastutuse kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest.

9.2 Coolerin.ee veebipoe seadmete garantiiperiood on 24 kuud, kui tootja ei ole kinnitanud pikemat garantiiperioodi. Garantiiperiood on märgitud toote spetsifikatsioonis

9.3 Garantiiaja jooksul vastutab Tarbijale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest veebipood ning lepingutingimustele mittevastavused või puudused kõrvaldab tootja poolt määratud garantiiremondi teostaja.

9.4 Tarbijal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe nädala jooksul veebipoe poole, esitades arve, mille alusel kauba ostu eest tasuti.

9.5 Kauba puuduste ilmnemisel tuleb Tarbijal lõpetada kauba kasutamine.

9.6 Puudusega kauba parandamise või asendamise lepivad veebipood ja Tarbija omavahel kokku.

9.7 Veebipood ei vastuta Tarbija süül tootel tekkinud puuduste eest, mis on tekkinud toote mittenõuetekohase hoiustamise või mitte-eesmärgipärase kasutamise tulemusena.

9.8 Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada pretensioon e-maili aadressile info@coolerin.ee, kus on märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus.

9.9 Pretensioon toote nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamise kohta peab olema esitatud kahe nädala jooksul alates toote nõuetele mittevastavuse või puuduse avastamisest.

9.10 Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Tarbijaga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.

9.11 Tarbijal on õigus nõuda veebipoelt ostuhinna alandamist või lepingu lõpetamist ja kauba eest raha tagasi nõuda, kui veebipoel ei ole võimalik kaupa parandada või asendada, kui kauba parandamine või asendamine ebaõnnestub, kui veebipood ei ole kauba puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud, kui Tarbijale on tekitatud põhjendamatuid ebamugavusi.

10. Vaidluste lahendamine

10.1 Kui ostjal on veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-maili aadressile info@coolerin.ee. Kui ostja ja veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole.

TASUTA KONSULTATSIOON:
KÜSI NÕU VÕI ESITA TELLIMUS